zondag 14 februari 2010

ankeren van krachtige stemmingen- doe aan zelf hypnose!

Het leven kan zo mooi zijn, ook als het even wel eens tegen zit.

zo heb ik een klein auto accident gehad waardoor ik even weer moest herkaderen......


wat helpt is het ankeren van krachtige en positieve stemmingen, momenten waarin je je super lekker voelde , zoals wanneer je verliefd bent of helemaal in vrede met jezelf.



verliefdheid is een heerlijke staat die je zelf kunt oproepen. het is zo fantastisch om je zo vervuld te voelen vol warme gevoelens en kriebelende verlangens.

ga in gedachten eens terug naar de eerste keer dat je echt verliefd werd en de echte kriebels en vlinders in je buik voelde. wat was dat een vreemd , maar toch ook lekker gevoel....iets dat je steeds opriep, keer op keer als je alleen maar aan die ander dacht. ....mmmmm ...je kon gewoon aan niets anders denken....de hele dag waren er momenten waarop ik dagdroomde en staarde en even in mijn eigen wereld keerde, vol liefde met die ene speciale persoon in gedachten, zonder een realistische uitvoering ervan. toch voelde ik het verlangen en de liefde en energie in mezelf groter en sterker worden en broeien. zichzelf versterkend en versterkend!



mijn eerste liefde was onbereikbaar, wel bereikbaar maar voor mij niet ethisch om eraan toe te geven, ( enorm leeftijdsverschil) mijn god wat heb ik een verlangen gekend en vreugde! en dat allemaal door de kracht van suggestie en inlevingsvermogen.



binnen hypnotherapie is het eenvoudig deze stemmingen weer terug te roepen, door middel van een regressie sessie.



toch kan het ook simpeler , je kunt ook weer dat oude vertrouwde liedje horen, die ene speciale geur raken en BAMMMM! je bent weer in het moment, wat is het heerlijk om zo in een spontane regressie ervaring te komen.

zo heb ik dat met de muziek van de bee gees, wat een jeugdsentiment, heerlijk , en al die leuke gevoelens van voorheen komen weer boven, heerlijk om me erin te wentelen en erin te zwemmen.




en wat was ik in de ban van Barry Gibb, menige fantasie heeft me verrast en me heerlijke en stoute gevoelens bezorgd.....fantasie├źn die niet waar werden, echter zo echt leken dat ik er fantastische fysieke gevoelens bij ervaarde als tiener, mijn god wat was dat wonderbaarlijk en heerlijk om te ervaren...


wat zijn jouw ankers? wat is jouw speciale liedje waar je heel blij van wordt van binnen, alsof je een en al energie en liefde uitzendt...zonder zorgen, geheel ontspannen en vrede in jezelf....
gewoon in je kern bent
jezelf bent

helemaal in je puurheid, net zoals toen je nog een kind was, zonder al die troebelheid erom, helemaal zuiver

het is heerlijk om je favoriete muziekje te luisteren, mee te zingen en erop in te gaan, het is voeding voor je ziel. het werkt diep door in je onbewuste omdat de muziek verankerd is met emoties vanuit het verleden.

ik wil je graag nog wat suggesties meegeven die ik gebruik voor veel zelf hypnose training van personen die bij mij komen voor hypno coaching.

natuurlijk lees je dit met je bewuste geest, waardoor het minder diep binnenkomt, toch als je de woorden leest en even je ogen sluit, en voelt hoe de woorden weerklinken in jezelf en je levenservaringen weerspiegelen, is een lichte trance snel bereikt!

hier is een cadeautje voor jou
geniet ervan!


Er is er maar een van jou,
je bent uniek,
je bent als een diamant
puur in de kern
met jouw unieke vormen
diamanten worden vaak verborgen gevonden,
omgeven door veel residu en stof in diepe lagen onder de aarde of in grotten,

als je er eenmaal belandt, vind je de mooiste en puurste kern die je zocht buiten jezelf, ...


je bent gelukkig in het leven en je geniet ervan meer je eigen route te volgen, je eigen kern te volgen
het verleden zit enkel vol met levenslessen en ervaringen,
je bent nu vrij
je kunt andere routes kiezen
elke dag zal je je gedragen naar de persoon die je wilt worden
het gaat je iedere dag in alle opzichten beter en beter
je kijkt uit naar de toekomst met een heldere, positieve, zelfverzekerde houding ten opzichte van jezelf
je leeft
je bent gelukkig
je bent vrij!

open je ogen en merk hoe goed je je voelt!!

alle hypnose is zelf hypnose, ook alle gedachten die je denkt en dingen die je tegen jezelf zegt, hoe zit dat bij jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen